Besviken på B&J

Hello ^^ ♥



Haha, oj oj oj, sist jag var hos mamma hade jag 85 läsare, sen for jag hem till pappa och uppdateringen vart kass, nu har jag bara 5! :o Jadu, får nog se till att försöka uppdatera lika mycket hos pappa som hos mamma. Men jajaj nog om det! :p Idag är det fredag! så skönt :D Slipper man skola o sånt i nån dag igen. Fick reda på att Närcon blir av ändå trotts allt. :D Får väl se om mamma släpper iväg mej bara, men det får vi hoppas :D  Dom släpper bara 800 biljetter i år så man måste nog va snabb ;p

Testade nyss den "nya" Ben & Jerry glassen med jordnötsmör och kakdegs smulor! :D Den var inte alls lika god som jag trodde och man vart proppmätt efter halva glassen så jag är faktiskt lite besviken på Ben&Jerry. Men men :D










See Yaa Soon! ^^  ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥




Kommentarer
Postat av: Kinga

Nä den var inte alls god usch

2010-05-22 @ 22:02:13
URL: http://www.metrobloggen.se/kingaling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0