Skoltrött.

Hej hopp! :D ♥


Fortfarande helt slut och så men jag var iallafall till valbo idag med mamma och bror :) ♥ Hittade en fin klänning på MQ av alla ställen! :O Haha, den jag hade sätt ut fanns inte och efter gått igenom typ alla butiker skulle jag gå till JC för ett sista försök att hitta något. Fanns inget där heller men så ringde mamma o sa att hon hittat en fin klänning på MQ och att jag skulle komma oxh kolla, så jag gjorde de och det var helt klart "min" klänning! 500 kr fattigare men en klänning rikare ^^ Spar lite med att visa den, det är ju inte så kul om alla sätt den innan skolavslutningen ;)


Vilketsom så sitter jag och pluggar inför kemiprovet som är imon, sen har vi fysik på fredag, en svenska som ska in på måndag och prov på Greker o rom (antiken) nästa fredag. Börjar lessna ur regält på det, men nu är de bara lite kvar så man får väl hålla ut! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0