Otursdag! :o


Moshi Moshi ^^ ♥




Rex och Bror kom förbi och åt lite Tacos med mej och mamma och snart blir det till att kolla talang.


Förutom att jag fick reda på att Närcon skulle bli av i år så har dethär varit en riktig otursdag! Började med att jag försov mej i morse, vaknade när det va ca 30 minuter kvar tills jag skulle åka i vild panik, så jag flög upp ur sängen och börja göra mej klar men då började jag blöda näsblod! :o (ett tecken på att jag har stressat för mycket ett tag nu x3 ) och inte vela det sluta häller, trotts det så hann jag bli klar tills jag skulle åka, kände efter i jackfickan och nycklarna va borta, så jag letade först igenom hela undervåningen men där fanns det inga nycklar så jag la ifrån mej väska och grejor i hallen och sprang upp och leta men det fanns inge nycklar där heller! När jag komm ner så var mobilen borta oxå. Kom på att isak brukar ta den så jag frågade han om han hade tagit den, han svarade nöjt och belåtet, "aaa" med ett stort smile. frågade han vart han hade lagt den och han sa "i sängen" och så smart som jag är (ibland) så kom jag på att mia hade hängt ut sängkläder på altanen för att de skulle vädras så jag stack ut dit och kolla och där, under täcket, låg den :D Lära sticka iväg utan nycklarna och så men jag hann iallafall till skolan i tid :p Sen har min dag fortsatt så... inte så kul x3



Dagens lilla sommar låt ^^ ♥


 

 

 

 

 

See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: astfors

Visste du att det är en cover?

Orginalet gjordes utav Electric Light Orchestra (ELO), ett band som var populärt på 70-talet.



http://open.spotify.com/track/7q814tshZp1DXxTGEr8vch

http://www.youtube.com/watch?v=98P-gu_vMRc



Men Lily Allen gör en bra version utav den ingen tvekan! =)



Kram!

2010-05-23 @ 15:07:50
URL: http://astfors.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0