Kanske till skolavslutningen :)

Hello! ^^



Idag har jag inte gjort så mycket. skolan till fyra sen cyklade jag hem och tog det lugnt ett tag. Lite senare stack jag, pappa och isak upp till åsens och köpte en varsin glass ^^ nom nom! ^-^ Jag testade nya magnum gold!? och den var faktiskt riktigt god :) När vi kom hem tog jag en dusch och sen har jag bara suttit vid datan ;p Har tittat lite på skolavslutnings kläder oxå ^^ Brukar alltid vara ute typ dagen före och springa runt i alla affärer i vild panik efter att hitta något men i år tänkte jag vara ute i god tid! :D Och efter att leta lite så hittade jag en klänning som jag kanske ska köpa :)





Framsida :)






Baksida :)




Hittad på Pandaa.se förresten ^^

See Yaa Soon! ^^ <3  // Youre Little Cuppycake! ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0