Bloggtorka :s

Hejsan ^^ ♥



Vet att jag inte uppdaterat så mycket men det beror på att jag har total bloggtorka! :o  Är hemma och är sjuk igen nu. Börjar tröttna ur regält på det. Funderar om jag kanske ska försöka få tid hos doktorn eller nått.. igen. Vilketsom så är vi ju ledig imon och övermorgon från skolan vilket är sjukt skönt! Just nu sitter jag vid spotify och letar efter lite ny musik att lyssna på, blir lätt samma låtar hela tiden så om nån vet någon bra låt så är det bara att skriva en komentar. :p Har förresten fått lite frågor om vad jag lyssnar på för nått och vad jag gillar för musikstil. Jag lyssnar på det mesta faktiskt ^^  Från glad och sprallig japansk musik till rock och metal.



Just nu är det denhär låten som kommer ut ur högtalarna ^^



 

 

 

See Yaa Soon ! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0