Kråkor..

Godmorgon! :) ♥



Trotts att inte vårvädret är riktigt framme så var det ett vårtecken jag vakna av! Nämligen massa fåglar som skriker utanför fönstret! Och då menar jag inte små söta småfåglar utan kråkor! -.- Vilketsom så är de iallafall bättre än alla fiskmåsar man får stå ut med på sommaren ;)


Vilketsom så åker jag till pappa lite senare ideg :p Och alla vet väl vad det innebär vid dehär laget? x) Men det blir bara över helgen och jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt! :)



Hittade en gammal (och oredigerad) bild på mej :p
(ofixad med smink och hår oxå! XD )






See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥

Kommentarer
Postat av: Latte Liten

söt du är :)

2010-03-26 @ 11:51:26
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0