zombietrött! ;o

Hello ^^ <3


sitter  i sängen och gör absolut ingenting -.- Är sjukt slö idag men om jag inte är aldeles för zombie trött ska jag mä pappa mia och isak ut och åka skoter på eftermiddagen ( efter isak har sovit ;P ) Senhörde jag attgrannarna fått lamm igen igår så jag och ninni går dit och kollar lite senare :)


Gud så jag längtar till sommaren nu! Det gör mej nästan galen! :o
Aja vilketsom så börjar ju snön smälta bort, man kan gå ut utan att frysaihjäl och Ninni börjar använda tights, Då vet man att våren är påväg ;p


Vilketsom så tycker jag att Wii dosor har världens tråkigaste utseende så jag letade lite och hittade detta söta fodralet till dom! :P Plus att det är med min favorit kisse, Hello Kitty! :D




aja har inte så mkt mer att skriva just nu, vi får seom jag uppdaterar senare :p
See Yaa Soon! ^^ // Youre Little Cuppycake! ^^ <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0