Hello Kitty-Läsk! :)

Hello ^^ ♥


Jag och mitt hellokitty galna jag har hittat en till hello kitty sak, nämligen en HelloKitty-Läsk! :D

På sidan Asian Food Grocer hittade jag både orginal och jordgubbs smak! :)





En rolig sak med Ramune-flaskorna (som dessa heter) är att de har en speciell design på flaskhalsen och är förslutna med en glaskula! För att öppna dem så måste man använda en liten plastgrej som följer med flaskan, man sätter den ovanpå kulan och trycker neråt så att kulan åker ner i flaskan. Det är nästan som en såndär flaska som kaninen och andra gnagare har vatten i. :p

Tydligen så kan det vara lite knepigt första gången man gör det. och det förstår jag! skulle nog hinna törsta ihjäl innan jag skulle få upp den!  Här finns till och med en beskrivning med bilder på hur man öppnar flaskan!

Vilketsom så skulle jag helt klart vela testa en sådan läsk! :p


See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0