Teater info

Hello :) ♥



Sitter och halvsover nu -.- Sjukt trött idag. Vilketsom så går jag 8.00 - 15.30 idag. Segt -.- Men de går nog :p
Efter vet jag interiktigt vad jag ska göra ^^


Igår var jag på teater :p Repade till två föreställningar :) En är Harry potter som ni säkert vet, den är de liksom våran grupp som starta så där är vi de "största rollerna" :p Sen har vi peter pan som vi oxå jobbar med också :p Där har vi lite mindre men minst lika roliga roller :p Där spelar alla i min grupp dom här barnen (Vet inte vad de heter) Typ bortsprungna pojkarna? xD Aja men jag och Fanny ska vara älvor ^^ tror att peter pan skulle spelas runt den 25 april (?) på norrsätra :p Kommer mer info lite närmare :p







Nu ska jag göra mej färdig och traska iväg till skolan så småningom :p
See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0