Vaknar med ett leende på läpparna :)

Hallo ^^ <3



Vaknade runt nio idag av att isak kommer in smygandes i rummet och säger "Bella SOVER!" Jag vaknade och sa " inte nu längre" lite surt men när jag tittade på isak och såg hans stoora smile och hörde "HEJ BELLA!!" Så kunna jag inte vara surig längre xD sånt får mej på bra morgonhumör hemma hos pappa :p Annars har jag bara suttit inne heladagen, plockat lite på rummet och ritat. Tänkte lägga upp en outfit bild men då märkte jag att kamera sladden var kvar hos mamma så det blir en liten dagens bild istället ^^


                                   


See Yaa Soon! ^^ <3 // Youre Llittle Cuppycake! ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0