Avatar 2 påväg! :D

Godmorgon! :) ♥




Solen skiner, känner mej skapligt pigg och har inte blivit nån olycka med mobilen (Än så länge iallafall), så dagen har börjat bra! :D ska hem till pappa lite senare idag och blir där en hel vecka :p


Från det ena till de andra så älskade jag verkligen första avatar filmen och nu har jag sett att det ska komma ut en tvåa! :D vet inte när men jag vet att det kommer utspela sig i Pandoras oceaner, för hoppningsvis blir den lika stor succé som första filmen men vi får väl se ;p vissa uppföljare gör inte så mycket nytt och jag förväntar mej en "helt ny" upplevelse och även lite "bättre" än första, om det nu är möjligt. ^^






See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0