Godmorgon! :D

Godmorgon! :) ♥



Solen skiner underbart ute och hoppas att det är lika varmt som det ser ut att vara! Har kemi och sen gympa, ute så vi får hoppas på att vädret håller i sig :) Min mobils knappar slutade funka igår så jag fick ta en av pappas mobiler, men då sluta den oxå funka! Vet inte vad som händer med alla mina mobiler! Vilketsom så fick jag ta mammas gammla då och den verkar funka bra! än så länge iallafall.. ^^



Dagens bild :)


Lite annorlunda dagens bild för mej men jag gillade
den på nått sätt ;p


Fick frågor så en liten uppdatering: stilen heter decora ;p



Nej nu ska jag snart dra iväg till skolan så,
See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa ;)

Svar: åh tack så mycket! Söt dagens bild ;) Vad heter stilen? minns inte namnet riktigt.

2010-04-20 @ 08:53:32
Postat av: Anonym

DET DÄR ÄR PRECIS STILEN JAG LETAR EFTER! Vad heter den? :D

2010-04-20 @ 08:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0