Kort skoldag ^^

Hello ^^ ♥


I morse hade vi musik och matte sen vart engelskan inställd för vår lärare var borta och dom hade ingen vikarie och efter engelskan ska vi ha lunch sen håltimme och so:n var oxå inställd för där har vi samma lärare och då var det bara kemin kvar som var sista lektionen och eftrsom klockan bara var runt halv elva så frågade vi om vi fick slippa den och de fick vi :D Så jag har varit nere på stan ett tag :)


Först var de Jag, mava o ninni men sen lära mava tillbaka till skolan för hon hade franska, då vart de bara jag o ninni så vi drog till biblioteket och låna manga böcker o lite ritaböcker eller vad man nu ska säga ;p Sen kom Emma för hon hade slutat så då satt vi där och försökte lära oss lite japanska x3 gick väl sådär ^^ Efter ett tag kom även Ida och sen kom Leo oxå :) Sen skulle dom till donken och sen till norrsätra och repa så då stack jag hem ^^


Jadu, de va min fina förklaring av dagen ^^ Här är böckerna jag lånade ^^




See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0