Ouppfostrade?

Godmorgon! ♥



Hade jätte problem att somna inatt, men ändå känner jag mej ganska utvilad! :) Har lite ont i halsen o förkyld.. Men idag blir de teater (tror ja) xD Väntar på smset man alltid får av ullis innan ett rep så man vet tiderna ^^ Aja, vilketsom så har jag fortfarande inte så mycket att skriva. händer inte så mycket här..

Men jag tänkte på en sak igår när vi va i lekparken med Noah o Lilly, det är hur mycket "små barn" i den som hälst och inte så mycket föräldrar... Skulle inte haft nått imot de om barnen skulle vart trevliga och så, men igår var det en unge som försökte spotta på mej flera gånger och de va jätte många uppkäftiga och så vilket förvånar mej lite. Jag menar när jag var "liten" så vart man jätte blyg om två tjejer i 13, 14 års åldern kom och höll sig gärna en bit på avstånd. Vart bara ganska chockad över hur de betedde sig :o


Vilket som, dagens bild :)


Tyckte bara att den va så söt så jag lära ;p



Aja, See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥



Kommentarer
Postat av: Idun

SV: tack detsamma :D

2010-04-14 @ 12:22:12
URL: http://vittrumpet.blogg.se/
Postat av: 'amy

svar_ m en tackar:)

2010-04-14 @ 14:38:13
URL: http://amy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0