Läxor..

Hello ^^ ♥



Sitter och skriver en "Uppsats" om den japanska subkulturen (typ kläder och musik o så) just nu. Har inte den fören om en vecka tror jag men jag lär börja med den nu för sen kommer det bli så mycket med teatern och så. Idag har jag iallafall vart med Ninni och vi passade Noah och Lilly ett tag sen skulle Ninni hem så då åkte jag oxå hem och nu sitter jag här med uppsatsen som kommer bli enormt lång med tanke på att den ska va 10 minuter lång! :o Har bara skrivit lite om modet än dock och det är typ en sida! xD så jag lär väl fortsätta med det nu -.-


Gah! Hittade en bild på Isak sen i sommras och blev helt schockad!
Guud så liten och olik sig han va! :o

 

Nej, nu lär jag fortsätta med min läxa.

See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre LIttle Cuppycake! ^^ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0