Onödig men rolig fakta :)

Hello! ^^ ♥


Sitter här och glor på datan som jag gjot ett tag nu. Mamma sover sen ett tag tillbaka för hon har förmiddag imo.. och jag.. ja jag är pigg som bara den och kommer nog aldrig kunna somna! Vet inte varför men har massa överskottsenergi oxå :s Brukar vara glad för de men nu är de faktiskt gaaanska drygt -.- Men jag ska väl lägga mej i sängen och försöka sova snart iallafall så jag orkar upp till stallet imon!

Fick nyss reda på en grej som jag faktiskt inte har vetat.. (OBS! onödig fakta!) elefanter KAN inte hoppa! :o det visste du inte va? ;D


Detta är låten som jag har fått all energi ifrån!

 

Tjejerna som gjort videon är enligt mej väldigt duktiga och Här har ni deras youtube kanal utifall nån skulle vela kolla ^^

 

See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥


Kommentarer
Postat av: pubes

sv: haha jo lite;)

2010-04-12 @ 00:45:39
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Karin

Älskar låten!

2010-04-12 @ 22:18:32
URL: http://karinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0