Glad Påsk! :D

Godkäll! :D



Har kommit hem till pappa nu och så. Ska snart äta den efterlängtade sushin! Var så himla längesen jag åt de nu så det ska bli riktigt gott! Dock gör inte vi med rå fisk och så utan vi använder oss av lax ;p 

Ikväll blir första kvällen att sitta på altanen för i år oxå! :) Men just nu så kollar jag på Harry potter och den vise sten, det är ju harry potter helg nu i påskhelgen på 6:an och eftersom vi ska göra harry potter på teatern så är de ju bäst att titta! ;)


Vilken dag är det igentligen man firar påsk? och vilken dag är "Rätt" dag att säga "glad påsk" på? Det är två frågor som har flugit runt i mitt huvud idag.. Men jag säger det nu ja så



See Yaa Soon! ^^ <3 // Youre Little Cuppycake! ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0