God Morron! :D

Gomorron! :D

Vaknade jätte tidigt idag! O.O''
Vilket som så ska jag passa på att städa rummet nu. De måste ju görasde med. :P
Igår kväll satt jag med pappa, mia och isak på alltan och myste ;) Dom ska fira mej och isak imon
eftersom jag fyller år på måndag och isak på tisdag så skulle vi ta det imon. XD
Jag ska försöka fixa en kamera tills dess men vi får se hur det går...

Hittade ett par supersöta hörlurar som företaget Thanko har gjort! :D
Lurarna finns i svart eller vitt och säljs för 1,980 yen vilket motsvarar ca 145 kr. :)
Blilligt!







Vilket var finast? Svart eller Vit?? (aa) <3

Nej nu lär jag börja med städningen!
See Yaa Soon! <3 // Youre Little Cuppycake! <33


Kommentarer
Postat av: sandra

vit.. men tro int du skulle passa i den med den stil du har nu! :s

2009-09-19 @ 14:15:51
URL: http://booxeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0