segt ! -.-

Hejsan! :) ♥


Har nyss kollat färdigt på en film.
I början kollade vi allihop men alla (utom jag) somnade till slut -.- Till och med Rex! -.-''
Så skojj har jag det en lördag kväll / natt. Missade Blog Awards oxå.. Men nej nu ska jag inte klaga!
Ska väl gå och lägga mej snart eftersom det inte blir sån lång sovmorgon imon.
Ska ju som sagt till Gävle och shoppa ;P ♥ Om jag hinner kanse jag skulle hitta på nått med Games oxå ^^ ♥


Nej godnatt, orkar inte blogga så mycket mer för blogg.se är ju somsagt såååå seegtkvällar och nätter -.-








See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sorry att jag e såååå kvällstrött :(

2009-10-25 @ 11:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0