Bento kit! :D

Hejsan! :) <33

Jag vet att jag är jätte tråkig på bloggen men av nån konstig anledning hinner jag inte med när jag är hos pappa!
Åker dock hem till mamma imon! :) <33 Vi ska nog hitta på nått mys ;P
Vet inte om det bara är jag eller om blogg.se är jätte segt på kvällarna.

Har ju lagt upp ganska mycket bilder på "Hello Kitty Bentos" och nu har jag hittat ett litet "kitt" för att göra dem! :D
 
Olika små "kit" för att få hellokitty form på riset 






FÖr att få tex morrhår och rosett så kan man andvända dessa "stämplar" och hel vanligt sjögräs



Ett exempel på vad man kan göra med hjälp av dessa:






Vilket som, ska fortsätta städa nu.
See Yaa Soon // Youre Little Cuppycake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0