En dag med ninni = )

Denna dag har varit väldigt bra ^^

Klev upp runt 10 i morse tog en kall dusch och sedan ringde ninni mej :)

Senare på dan åkte jag hemm till henne och va där ^^ vi gjorde glass (av saft) men vi glömde att äta dom xD haha båda två är lika glömska :) men jag ska åka hem till henne imon oxå så vi får väl äta dom då :P Har inte gjort så mycket mer.. Hade Himla kul i alla fall :P men jag vet inte riktigt åt vad :P sen stuttsade vi stuttsmatta en liten stund innann jag åkte hem till mej igen.

Satt mej vid daton på en gång sen flög tiden iväg och nu ska jag kolla på "hur man blir av med en kille på 10 dagar" och äta lite melon ^^ :p
_______________________________________________________________________________________________

Vart avbruten mitt i bloggandet. Har hört nånting ända sen jag kom hem idag men har inte orkat kolla.. Sen kollar man bakom gardinen för man blir irriterad på "smaskljudet" man hör. O gissa vad det va?

Jo, en helt levande fladdermus! :O brukar tycka dom är söta i vanliga fall men nu vart jag så jä*la chockad att jag bara satt o kramphöll i gardinen o storglodde på den, släppte tillslut gardinen o vrålade efter mamma. xD först trodde hon inte på mej men efter typ en kvart så såg hon den själv. (hon vart ännu mer chockad än jag! ^^) så vi fick över en granne (som bor i raden) att hjälpa oss men när han kom så hade den försvunnit! -.- sååå pinsamt! xD

Aja nu ska jag ner o se de som är kvar på filmen som jag skulle se på xD

see yaa// youre little cuppycake

(vet att inlägget har varit trökigt och utan bilder men de kommer i de andra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0