Ennu en dag med Ninni ^^

Hejj Hejj :)

Kom nyss hem från en rolig dag med Ninni ^^ :)
Dagen började med att vi åt glassen som vi frös in igår ^^ Min vart jätte god, Men dock vart inte Ninnis så god xD

Senere på dagen gick vi till ån ^^ och då kom även Felix ^^

(Förlåt för den dåliga kvalliten)
 
På vägen ner fotade jag även lite blommor ^^ :)

 
 

Väl nere vid ån så kundda jag inte låta bli att fota mer xD



Mötte emma, Frida och Ida på vägen tillbaka oxå ^^ sen var vi i lekparken o gunga lite ^^  
                                                       My feet! ^^

Aja de var allt för mej ^^ see yaa // Youre little cuppycake ^^

Kommentarer
Postat av: Nino <3

Men hallå?? när jag blir jagad dåh??? ;o XD

2009-08-14 @ 12:19:56
URL: http://ninosjapan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0