Det går utför.....

.... som sagt... jätte tråkigt men sant.. ;(
..nämligen så att mina besökare på bloggen trappar av... dom blir färre och färre....

Vad ska jag göra sör att få mer besökare?

  • Har du några förslag om vad jag ska skriva om? Snälla, ta några minuter extra i tid framför datan (så mkt kan inte de skada) för att lägga in en komentarmin blogg och skriv vad du tkr att jag ska skriva om. ♥
  • Lust att reklama mej på din blogg?? snälla gör det! jag behöver värkligen läsare!
  • Har ingen kamera så att jag kan knäppa kort nu.... vilket jag är jätte ledsen för men jag ska fixa så fort som möjligt! jag lovar!
  • Tipsa om min blogg till dina vänner och skicka det vidare! snälla?
  • Ge mej mer tips om vad jag kan göra för att få mer läsare och vad jag ska göra för att göra de intressantare för jusst dej att läsa?

Jag behöver all hjälp jag kan få så snälla! hjälp!

PS: om det inte är någon som läser bloggen so kommer den lära läggas ner....


Love you all // youre little cuppycake :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0