Lite smått om dagen :)

Hello! ^^ ♥



Vaknade innan jag skulle gå upp idag och var jätte pigg, och det kan jag lova, de händer inte ofta! :p Vart lite shoppat igår i valbo iallafall, Ett par jeans, 2 linnen, lite nagellack, en söt kanin att sätta på nyckel ringen, hårspännen och lite annat smått och gott ^^ Åt årets första mjukglass oxå, som jag har längtat efter det.


Från det ena till det andra så har jag prao idag :D Det blev på Sandvik för jag har inte hunnit med och fixa nått annat :p Böjar kl 10 och slutar två, mamma gav mej lite sovmorgon så jag skulle slippa gå upp vid 4. Efter praoen ska jag nog vara med Ninni och sen fara hem till pappa så vi får se hur uppdateringen blir :)



Dagens spralliga låt


 

 

 

See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥

 


Kommentarer
Postat av: Hetty<3

Kul blogg, liiitt masse cupcake elleR?

2010-05-07 @ 15:50:58
URL: http://hettymoor.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0