Min hand har dött! :o ....... typ..

Tjoho! ^^ ♥



Har kommit hem till mamma nu! :) For till stallet på en gång efter skolan idag. Gick förresten från åtta till fyra idag (som jag gör varje måndag nu för tiden) tack vare dansen. Har dans de två sista timmarna. Jaja vilketsom så dog typ min hand igår! :o skulle dela ett bröd (fralla) på mitten åsså tog jag i för hårt på slutet så kniven kom i handen :o Jag trodde nästan att jag skulle svimma! :o Kom sjukt mycket blod och såret vart jätte djupt! Inte så jätte stort men djupt som faan.. Och de värsta var att Mia låg och sov och pappa var inte hemma så jag fick panik! men jag dog iallafall inte eller så ;p





Hittade förresten en ganska skojj sak ^^
Även fast det syns att det är fake så tycker jag att den va ganska skoj och bra gjort :p








See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0