Själv porträtt :D

Hello ^^ ♥


Kom nyss hem från skolan och lästte Fokis Blogg och oj, vad sugen jag vart på KitKat! :o Dom har dock inte KitKat på Kiosken vid mej så närmaste blir enen och dit orkar jag ju inte gå, istället får jag göra iårdning lite nudlar som Lunch/Mellis. :D Igår skrev jag ju om mina mobiler och mammas mobil (den jag har nu) funkar hur bra som hälst men då ska självklart SIM-kortet sluta funka istället! Så idag medans jag va i skolan fixa mamma ett nytt ^^ så NU funkar allt iallafall.



Här har ni ett litet självporträtt på mej, som jag kände
mej i morse när mobilen inte funka! ;D








See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2010-04-21 @ 17:12:07
URL: http://blertaademi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0