Planer i påsk

Moshii Moshii ^^ ♥



Vaknade nyss, sitter och är dötrött framför datan nu x) Ska hem till pappa senare idag för på måndag ska vi åka till fjällen :D Finns dock inget internet där så då kommer jag inteuppdatera på nästan en hel vecka! :o Men då tycker jag att ni får lova mej att trotts att jag inte uppdaterar så får ni inte sluta besöka min blogg för alltid som många gjorde när jag var i fjllen sist, så håll ut! ;D ♥


Vilkesom så blir det lite utanför vemdalen denhär gången :p Mia kännde nån som  hade stuga där som vi fick låna/hyra :)



Ni får en dagens låt innan jag slutar skriva oxå ^^

 

See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0