Petar pan info :)

Hej Hej :D ♥


Sitter med Ninni här nu vid varsin data. Wihii, datanördarna nr 1! ;D Vilketsom så ska hon på teater senare o jag blir nog hemma, hoppar över denhär pjäsen nu för min andra älva hoppar ur och lite andra skäl... Har somvanligt nu för tiden inte så mycket att skriva, Rex kom in dundrande alldeles nyss oxå ^^ Anders ska äta lite här så.. :p

aah, nu när jag vet lite mer info om peter pan så tänkte jag skriva lite ^^ De är Fredag, Lördag och Söndag näst nästa vecka.

Tider Fredag:

Kl 19.00


Tider lördag:

Kl 15.00 och 19.00


Tider Söndag:

Kl 15.00 och 18.00




Dom kommer börja sälja biljetter snart och det är 20:- de kostar så de är inte så farligt ^^ Skriver när de säljs biljetter ^^

See Yaa Soon! ^^  ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0