Skit väder -.-

Hej :) ♥

Hade himla problem att komma upp idag men nu är jag iaf uppe! :'D
Tkr de är ännujobbigare än vanligt o komma upp när det är sånthär trökväder ute.. -.- alldeles mörkt och regnigt -.-

Vi har gympa idag oxå! ute.. -.-'
Hoppas på att de spricker upp lite tills dess :P vet inte riktigt om jag ska vara med men iaf.. har lite ont i halsen och så..

Idag är det iaf teater!!:) ♥ Har längtat efter de sen sommarlovet börja!♥
dom splittrade våran grupp så nu går jag och ninni med emma och folket (aa) ^w^ ♥


Nej nu lär jag göra mej klar riktigt o packa för efter teatern bär det av hem till pappa igen XD :)
See Yaa Soon // Youre Little Cuppycake ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0