Längtar!

Hej Hej ! :) ♥


Nu har jag äntilgen pluggat färdigt! Har även hunnit titta på Glee och käka melon också! :)
Det är nog en av mina favoritfrukter tror jag :) x'D Har Fysikprov imon. Men det skulle vara lätt sa läran men vi får väl se, hoppas, hoppas, hoppas att han har rätt ;P Ska bi förhörd en gång sen blir de nog sova. Är sååå trött! Blir kanse åka in till valbo imon och julshpoppa lite :) Fick barnbidraget igår så det är nog bäst att fixa julklappar innan jag handlar upp allt på saker till mej sjäv!



Jag längtar så sjukt mycke efter snön och jul så de är inte sant!




Godnatt på er! ☺ ♥
See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0