Idag ^^ ♥

Moshii! :) ♥



Börjar om ca 1 timme. Ska ha skriskor idag på gyman. Får väl se hur de går, det är inte precis min bästa sport om man säger så... Kommer nog mest ramla. x'D haha, iallafall.




Dagens




Humör: Trött.

Klädse
l: Blåa jeans, Vitt linne, svart linne med nå saker på (X'D) [Gina] och en svart kofta [Anders :P]

Mee TodaY! ☺ ♥






Minus: Regnet! och sprutan.. håller på att kissa på mej bara jag tänker på det :s


Plus: Känns som att tröttheten vänder.

Låt:


Saknad: JUL!


Händelse: skola o spruta .. OCH TEATER! (Höll nästan på att glömma)


Önskan idag: Att inte jag svimar (när jag ska ta sprutan)

Ser fram emot: Teatern :)


See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0