Film igen ;P ♥

Hejj :) ♥


Förlåt för den superdåliga uppdateringen under dagen men först gick jag i skolan från 8 till halv 4. Efter det var jag med Games, Ninni och Madde. :) ♥ Kom hem runt 7 nån gång. Sendan började jag kolla på en film (tittar himla mycket på filmer under hösten/vintern). Vilket som hette filmen "Race to witch mountain" den var faktiskt riktigt bra.








Lite kort om filmen.


Det handlar om två syskon, som kraschar på jorden med deras UFO och smiter ifrån sitt fartyg.
Massa forskare (Och liknande) tar sig snabbt till platsen men märker att ingen är där.
De finner ngra fotspår och de börjar genast en jakt efter "utomjordingarna". De ser ut som vilka tånåringar som hälst, så det blir inte lätt att hitta dem. Sara och Seth som dom heter smiter in i en taxi och chaffören dras gnast med i deras resa. De jagas av elaka forskare och en massmördare till millitär från deras egen planet i hopp om att rädda jorden..



Jag tycker helt klart att du borde se denhär filmen :P ♥
Ska titta lite TV nu.. See Yaa Soon! :) ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0