Dagens..

Godmorgon! :) ♥


Är faktiskt skapligt pigg nu! :) ♥
Längtar som bara den till julen! Får väl hoppas attdenhär månaden går fort så får man börja pynta och så.
Ska ha gympa idag. Är inte riktigt pigg med mina försylningar som jag alltid får men jag ska försöka vara med ändå. Det är trottsallt "bara" lekar..


dagens





Humör: Glad och sprallig.

Klädse
l: Blåa jeans (Gina Tricot), Grå hoodtröjja (Carlings) Linne (JC)


Minus: Förkylningen



Plus: Är pigg trotts den.

Låt: Dj white magic - var ligger landet där man böjer bananerna


Saknad: Julen!
Me Today! ^^ ♥



Händelse: Inget? XD


Önskan idag: Att min förkylning släpper

Ser fram emot
: Efter skolan.



See Yaa Soon! ^^ ♥ / / Youre Litte Cuppycake! ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0