Teater!

Hej! :) <3

Har kommit hem till pappa nu :D
Pappa och mia är ute och springer med isak i vagnen så jag passar på att blogga nu
eftersom jag inte vet om jag kan blogga ikväll.. =/


Hittade en bild på mej och Vendela från min första teater! :D Jag spelade pocahontas. XD


Att bro på teater så ska jag ha en liten föreställning (inte bara jag XD hela teatergruppen jag är mä i XD)

När: Lördag 26 september kl 16:00.
Vart: Myre teatern (den ligger när men passerat kungsgården på vägmot hammarby)
Pris: HELT GRATIS!! Man får dock lägga valfri summa pengar till världens barn :D (Teatergruppen ska nämligen  lämna över det på "Väldens barn galan" i sandviken den 2 oktober :D)

Snälla kom! :D

See Yaa Soon // YoureLittle Cuppycake!:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0