Bestulen

Hejj Hejj ^^ ♥


Kom hem från stan för ett tag sen.. Hade knäppt jätte mycket fina kort och så. Tänkte lägga upp dom men de går ej nu..

Nämligen så att kameran är borta! -.-''
Så typiskt mej! -.-'' Jag och ninni gick in på toan (en toa med typ "bås" och så) Stog och hade jättekul och tittade på bilderna vi hade knäppt sen vart en toa ledig och ninni gick in, sen vart en till ledig så jag gick oxå in.. (Jackorna och kameran låg kvar på "bänken" med handfat) sen vart vi klar och tog med jackorna o gick.. När vi kommer ut så märker jag att kameran inte är med! O.O'' Vi skyndar oss tillbaka till toan och där är den inte  häller! Vi fick panik och sprang till biblioteket som ligger alles brevid toan vi var på, men nej, inte hade dom fått in nån kamera häller.. Förmodligen nån som har tagit den. -.- @.@''


Aja iaf får väl sluta sura nu. Hittade salt och pepparkar med ascool designe! :'D



Vet dock ej vart de går att köpa.



Men visst var dom lite coola??^^


Nej nu lär jag sluta. Ska nämligen gå o bada min lilla Ludde! ;) ♥
See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥

Kommentarer
Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Coola :)

2009-10-30 @ 11:57:33
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0