Bli Fotad? :D

Godmorgon! :D ♥



En ny morgon och en ny början på en toppendag! :) Solen skiner och statistiken går uppåt, kan det bli bättre?
Tänkte bara be om lit "hjälp" Ninni har rikta in sig på att fota igen och jag hänger somvanligt på. Så nu har vi ett litet "tema". Under en liten period nu så ska vi fota hästar (och hästar med ägare/ryttare) så om du har egen häst/hästar eller går på ridskola och vill bli fotad när du rider en häst eller liknande så säg till. Våra kameror är inte dom bästa men både jag och ninni börjar lära oss dom riktigt bra. Jag har en rollei compactline 120 med 10 mega pixel ^^ så somsagt, inte den bästa. Men har iallafall fått några att fota. 3 st tror jag ^^



The ego pic of the day ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0