Namnförslag!? :D

Hello ^^ ♥


Hur mår ni? :D
Själv har det varit en toppendag hittills! Fint väder, pigg och glad! Dock har jag lite ont i magen och mår illa, men de går nog över. Har håltimme nu så då passade jag och ninni på o åka hem till mej, tror vi ska fixa iårdning lite nudlar innan vi drar tillbaka till skolan. Har bara en lektion kvar sen så vi slutar två ^^ beror på att jag missade en träning med elevens val så nu får jag inte va med på uppvisningen.

Sen har jag en liten fundering, ska nog starta en ny blogg, fixa bättre design och så. men jag funderar vad kan man heta? :) anledningen till att jag skapar en ny är att de känns roligare att göra en ny design då och jag får mer energi till att blogga om bloggen ser bra ut. (+ att det lockar mer läsare med en finare blogg.) Men jag frågar en en gång nu då, Har nån något/några namnförslag till en blogg?


Den som säger bäst namn blir länkad både på denhär bloggen och den nya ^^
♥ (har ca 60 läsare om dagen så ni får nog några fer besökare^^ )



Dagens bild ^^







Kommentarer
Postat av: KoohKooh

Jag tycker den ska heta.............



.... itsmylifemystile!! :D

2010-05-31 @ 11:55:35
URL: http://koohkooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0