morgonblogg ^^


Godmorgon! :D ♥ *gäsp*


Ganska trött idag.. Men nu har jag sovit ganska länge så de borde nog gå över :p Ska vara med Ninni idag iallafall :) Skoj Skoj ^^ Om mamma orkar skjutsa mej ska jag dit och så ska vi göra lite olika stilar och sen så ska vi typ åka snowboard i hennes lilla backe på gården xD annars så blir vi hemma hos mej och skapar stilar :) anledningen till att mamma måste skjutsa mej om vi ska vara där är att annars så måste jag släpa med kläder, snowboard och allt som ska till pappa på bussen inte att jag är lat xD aja, nu ska jag nog hoppa in i duschen snart så jag kanske piggnar till lite :p


Dangens bild,




Vill ta och tipsa om en jätte bra blogg som Ninni, Emma och Ida har startat den heter ourwalkingcloset det tar typ  två sekunder för er att gå in och kolla så de tkr jag att ni har tid med ;p

See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0