städning på gång

Godmorgon! :D



Hade tänkt att sova länge idag men de vart inte riktigt så. Dom skulle komma och skotta av våra tak så mamma rigde och kolla om altantaket var kvar. ^^ (okej, dedär kanske lät lite roligt men de är faktiskt 3 altantak som har rasat in här på agavägen bara igår!)

Vilket som ska jag nog ta och städa ur min garderob idag, den ser inte speciellt fin ut. har tänkt på det länge och idag när jag vakna tidigt får jag väl se till att göra det.




Här har ni min "fina" garderob



Kommer kanske lite bättre bilder sen när den är städad :p



Nu lär jag sätta igång för jag lär städa rummet först :p
See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0