Lite info om den nya..

Hej Hej ^^ ♥


Ett litet snabbt inlägg nu bara, tänkte bara säga att jag har börjat med min andra blogg som jag pratade om tidigare i veckan och jag ska försöka bli klar med design och så tills ikväll :) Men vi får se ^^ Namnet kom jag på själv eftersom de inte va så många som gav förslag så namnet är kanske inte de bästa :p Men ja avslöjar de senare när bloggen är helt klar!

Denhär bloggen kommer va kvar nån vecka efter jag börja med den andra men jag kommer inte uppdatera, bara för att gamla läsare ska komma in på den nya x3


Kommentarer
Postat av: Koohkooh

Dissen till mitt namn då :O Du svara inte äns x3<3

2010-06-01 @ 17:30:31
URL: http://koohkooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0