Ny lag i kina!

Hej och godmorgon! ♥ :D


För första gången känner jag mej riktigt utvilad innan skolan! :) Vart även extra glad när jag såg om den nya lagen i kina! :) nämligen så att dom kommer få en lag på att dom inte får äta hund eller katt! Om nån skulle göra det så får dom betala 5000kr och sitta i fängelse i 15 dagar! Och om ett företag skulle köpa in sånt så får dom betala upp till en halv miljon kronor!


Vilketsom så tror jag att det är ganska många som håller med mej.. Speciellt om dom har sätt hur dom gör med dom. Inte precis så att dom ger don en enkel spruta eller så :s Aja nog pratat om det, mår illa bara jag tänker på de!


Dagens låt! :D





Nu ska jag packa lite grejor som jag ska he med hem till pappa sen åka till skolan! :)
Lovar oxå att försöka uppdatera även fast jag är hos pappa (om internet funkar det vill säga)
See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0