Not good! O.O

Hej Hej! :'D

Idag har jag inte gjort så mycket.. Var I skolan och vi hade gympa och så :P

Var på BJ arena och de var ganska skojj faktiskt :D De var skoj ända tills det var slut och vi skulle cykla tillbaka till skolan då låser jag upp cykeln och sen Ska jag börja cykla då märker jag att deär nått konstigt med cykeln så jag kollar och märker att de är nån som typ har sågat av ena frammgaffeln -.-  Vilken humor! -.-'' O.O''

Fick gå med cykeln till pappas jobb så den står där nu -.-

GLÖM INTE ATT DET ÄR SESONGSTART PÅ IDOL IKVÄLL KL 20:00!!! Det får du inte bara missa!! :P XD

Ska kolla på idol nu :) See Yaa Soon // Youre Little Cuppycake! ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0