"Hemma dag"

Tjaah! ^^

Idag har jag en liten "hemma dag" :P Har nyss städat rummet och så. Kom även på en till naktdel med att ha skila föräldrar.. Nämligen de att man måste Hjälpa till dubbelt så mycket och eftersom man har 2 rumm så får man ju städa dubbelt så mycket oxå! O.O Vilket inte är skojj XD

Ska hem till rolf och lilliane och äta ikväll med pappa och Isak ^^


Hittade en super söt sak på en sida med olika roliga saker

Ok, tÄNK DEJ : du har målat dina naglar. Du har nu tre alternativ:
1. Sitt stilla med händerna jättelänge.
2. Skaka dina händer i luften.
3. Köp en Blåsapa.

Och då tänker väl du: Vad F*n är de för nått!? Jo det är en jätte söt apa som Nämligen blåser dina naglar torra efter du målat dom :P



Om man sätter fingrarna på  "bananplattan" så blåser den :P



Själv tycker jag att det är en jättebra lösning+ att den är såå söt! <33

See Yaa Soon! Love Ya All!<33 // Youre Little Cappycake ^^ <3

Kommentarer
Postat av: sandra

DEN SÅG JAG PÅ FOKIS BLOGG!!!!!!! x'D



sån behöver jag inte men den va sööt (målar typ aldrig naglarna XD )

2009-09-08 @ 20:12:42
URL: http://booxeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0