Electric Banana Band X'D

Hallo! :D ♥

Gjorde nyss färdigt Matteläxan :)
Var ju i skolan som vanligt idag sen åkte Jag, Ninni, Ida, Emma, Jojjo och Felix till svibacka
och var ute där och flumma ett tag :D Lite senare åkte vi hem till Felix och satt och
prata om allt och lite till :P XD

Min kamera på mobilen är helt fail och därför kommer det inte så mycket bilder :/ Men jag ska försöka fixa den så fort som möjligt! :) ♥

Ska förresten på Electric banana band imorron med klassen XD




Nej nu lär jag packa för morron dagen nu! :D ♥ Ska ju sova på myreteatern för på lördag har vi föreställning.. Vet dock inte om jag kommer kunna prata. :O Har jätteont i halsen :S
See Yaa Soon // Youre Little Cuppycake :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0