Städning avklarad! :D

Moshii!^w^ <33

Städat och klart nu! :)

Tog ca 2 timmar men nu har jag ränsa upp med gamla papper och sånt och det var de värt, för nu vart de fint! :D XD
Ska sitta lite vid datan nu sen ska jag hjälpa till och fixa för morrondan :D

Vilket som så lyssnade jag jätte mycket på Sofijah förut men slutade av nån anledning och nu
testade jag att lyssna på henne igen och hittade en låt med asbra text!

http://www.youtube.com/watch?v=ejIl1hb4Ibc

Kan även säga att du aldrig ska lita på reklam!
Du vet väl denhär reklamen för Cillit Bang?? "Bang! och smuttsen är veck" XD
Iaf såtog jag och testade den idag och de funkade inte alls! O.O'

De funkade ine äns på lite sminkrester -.-''

Helt klart "dagen diss" till denna!
|
V



See Yaa Soon! <3 // Youre Little Cuppycake! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0