Bloggar

God morron! :D ♥

Allt är bra med mej idag :)
Hur mår mina underbara läsare då? :P ♥
Ska till skolan om ca en timme. Går till halv fyra idag sen blir det teater
och sen hem så de blir förmodligen inge bloggat fönns ikväll. =/ Men i alla fall! :D ♥

Tänkte tipsa om olika bloggar som jag läser just nu! :) ♥


www.andrs.blogg.se
Bror min! ♥ (har ingen bild på han xD)


www.koohkooh.blogg.se
Bästisen! ♥



www.fokis.se
En as bra bloggare! :D ♥



www.jjuno.blogg.se
Hon skriver om allt och lite till! :P ♥
(hade ingen bild på henne heller... )


Glöm inte att komma och titta på teatern som vi spelar upp på Lördag! :) ♥ på myreteatern håller vi till denhär ggn :P läs mer om de i detta innlägg! ♥
Nu lär jag göra mej klar och så.
See Yaa Soon! :) ♥ // Youre Little Cuppycake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0