Today! ^^ ♥

Hallo! ^^ ♥

Har varit med ninni idag på dan :) ♥
Vi sminkade oss lite "fantasy aktigt" och skulle ut o knäppa kort med svärd och grejjor...
Men de vart för kallt så de vart inte mycket kort alls! O.O har bara 2 "serigösa"! O.O"




Jag! ♥ ^^
Sminkningen var ej klar men i alla fall X'D ♥




Ninni! ^^ ♥
(Hon hittade en tagg på en buske.. man ser den om man tittar riktigt noga! XD)




Förlåt för den dåliga kvllitén men jusst nu använder jag bara min mobilkamera!
Vilket som så stack jag till Steel lite senare och träffa massa folk där :)
Nej nu ska jag titta lite på Efterlyst ^^ Mamma brukar titta på de och nu har även jag fasnat

See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0