Jag ♥ Oboy!! :D

Hallojj ^^ ♥

Kom nyss hem från skolan ^^

Är lite små arg på han som gjorde så att Ninni kanse bröt armen idag ! @_@
Ska berätta hur det gick till.. Vi hade precis slutat svenskalektionen och skulle gå ut men
jag och ninni var kvar och prata med vårran lärare en stud. När vi ska ut så är de
nån som är jätte rolig och håller för dörren. Tillslut gav han ssig och gick där ifrån och då
skulle ninni gå ut och precis när hon öppnar dörren lite och kommer så att hon är precis vid
dörrkarmen så slänger sig killen på dörren så hon klämmer sig och armen blev
förmodligen bryten eller spricka.....

Vilket som så återkommer jag med det så fort jag vet nått!




I ♥ Oboy! :D ♥


Nej nu ska jag fortsätta på svenskan som jag började på igår..
See Yaa Soon! ^^ ♥ // Youre Little Cuppycake! ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0