Skola på torsdag!

Moshi Moshi ^^

Varit med ninni idag ^-^ <3

Hon var hundvakt åt iris (hennes morfars hund) :P hon är bara så söt ^.^
Hon vela inte gå ut bara för att de regna.. -.- hon är en liten primmadonna! xD iaf om man jämför med Rex XD
Men han är ju raka motsatsen till de så..  men aja XD

Jag känner mej grymt osocial nu när jag bara kan blogga en gång om dan. -.-
de är sjukt segt.. men jag får dan att gå ändå :P

Vilket som så börjar skolan på torsdag. så jag har bara en dag kvar nu!
Inte precis det jag har gått och längta efter sen jag fick sommarlov.. men aja de får väl gå..

Då kommer man lära släpa sej upp klockan 6 på morron för att få cykla heela vägen till skolan för att sedan lära plågas av utrökningshet på lektionerna och sen komma hem helt död efter skolan så att man inte orkar med nånting!

Hur många längtar till skolan igentligen??

Jag har en liten kris jusst nu.. Har ingen väska att ha!
Lär väl laga min gamla slitna väska då... XD närå men får ha den så länge sen får jag nog åka iväg och köpa en väska nån da :P XD 

Aja bloggar snart. See Yaa // Youre Little Cuppycake <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0