Fest ikväll ^^

Hej hopp! :)

Förlåt! jag har inte bloggat på några dagar nu men jag har haft fullt upp!..
Skolan tar bort all min energi så när jag kommer hem är jag för det mästa helt slut!
 
nästa vecka kör vi igång helt! då går vi från 08:00 till 15:30 så då kommer jag inte blogga så mkt.. tuvär!
Men i alla fall en elr två ggr om dan. :)

Reklama gärna min blogg! :)

Vill visa er/dej en jätte bra blogg som jag har läst ett tag :) www.Foki.blogg.se du måste bara gå in på den!
Det är fakiskt denförsta bloggen jag "förljer slaviskt" :) <3

Ska som sagt på fest senare:) ska bli skojj! :) den är hemma hos emma, vi ska ha några tävlingar och så sen lite senare blir de "disco" :)  Vi håller till i garaget där vi sen ska sova :)

Vi ska dit kl tre:)

Nej nu ska jag och ninni ta en glass :)

Bloggar snart  see yaa! <3 // Youre little cuppycake  <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0